Etsimme palvelusihteeriä elinvoima- ja elinympäristöpalveluihin!
Etsimme palvelusihteeriä elinvoima- ja elinympäristöpalveluihin!
Haemme palvelusihteeriä vakinaiseen toimeen Paltamon kunnan elinvoima- ja elinympäristöpalveluihin. Hakuaika päättyy 11.1.2026 klo 16. Palvelusihteerin tehtäviin kuuluu palvelualuekohtaisten toimistotehtävien lisäksi yleisiä kunnan taloushallinnon tehtäviä.
Paltamon kunnan elinvoima- ja elinympäristöpalveluihin kuuluu yritys- ja maaseutupalvelut, viestintä, tapahtumat, kulttuuri, työllisyyspalvelut, rakennus- ja ympäristövalvonta, maankäyttö ja kaavoitus, liikenneväylät, puistot ja yleiset alueet, tila-, ruoka- ja siivouspalvelut, vesihuolto, kaukolämpö sekä palvelualueen hanketoiminta.
Palvelusihteerin tehtäviin kuuluu elinvoima- ja elinympäristöpalveluiden toimistotehtävät, kuten asiakaspalvelutehtävät, sopimusten hallinta, rekisterien ylläpito, raportointi, asianhallinta, laskutus (vesi, kaukolämpö, maanvuokrat, rakennusten vuokrat jne), järjestelmien pääkäyttäjyys, kokousjärjestelyt, postitukset sekä talousarvio- ja tilinpäätösprosesseihin liittyvät tehtävät jne. Lisäksi tehtäviin kuuluu kunnan yleisiä taloushallinnon tehtäviä, kuten esimerkiksi ostolaskujen tiliöinti, maksumääräykset ja muistiotositteiden laadinta sekä näissä sijaistukset esim. lomien aikaan.
Hakijalta edellytetään soveltuvaa toisen asteen ammatillista tutkintoa tai soveltuvaa korkeakoulututkintoa, organisointikykyä sekä hyviä tietoteknisiä taitoja. Eduksi katsotaan kokemus vastaavan tyyppisistä tehtävistä ja käyttöomaisuuskirjanpidon tehtävistä.
Palvelussuhteen ehdot määräytyvät Kunnallisen yleisen virka- ja työehtosopimuksen mukaisesti (KVTES). Palvelussuhteessa noudatetaan 6 kuukauden koeaikaa. Valitun on ennen työsuhteen alkamista esitettävä hyväksyttävä todistus terveydentilastaan.
Hakeminen tapahtuu sähköisesti Kuntarekry-palvelun kautta. Hakuilmoitukselle pääset TÄSTÄ.
Lisätietoa:
Salla Korhonen, kehitysjohtaja, 044 2885 660, salla.korhonen@paltamo.fi
Yhteydenotot 5.1.2026 alkaen



