Avoinna palvelusihteerin tehtävä (asiakirjahallinto ja arkistotoimi)

Avoinna palvelusihteerin tehtävä (asiakirjahallinto ja arkistotoimi)

Avoinna palvelusihteerin tehtävä (asiakirjahallinto ja arkistotoimi)

Haemme joustavaa ja ennakkoluulotonta asiakirjahallinnon ja arkistotoimen asiantuntijaa toistaiseksi voimassa olevana täytettävään toimeen. Palvelusihteerinä työskentelet ammattilaisena Paltamon kunnan toimistopalvelut-tiimissä.

Tehtäviisi kuuluvat kokoushallinnan tehtävät, päätösten toimeenpano, käytännön kokousjärjestelyt ja asioiden valmistelu sekä niihin liittyvä tekninen tuki. Lisäksi palvelusihteeri vastaa ja osallistuu asianhallinnan prosessien ja asianhallintajärjestelmän (Dynasty10) kehittämiseen sekä vaalijärjestelyihin. Myös tietosuojavastaavan tehtävät ovat osa tehtäväkokonaisuutta.

Hakemukset palvelusihteerin toimeen tulee jättää sähköisesti Kuntarekry.fi-palvelun kautta maanantaihin 23.5.2022 klo 12 mennessä. Haastattelut suoritetaan viikolla 22. Työ alkaa viimeistään 1.8.2022 tai sopimuksen mukaan.

Tutustu rekryilmoitukseemme ja hae Kuntarekry-palvelun kautta!

Lisätiedot:
Hallintojohtaja Petra Tolonen
040 5837 200
petra.tolonen@paltamo.fi.

Takaisin uutisiin